Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за покупка на 156 facelift 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпроси за покупка на 156 facelift 2

    Здравейте на всички.

    До сега на съм писал, макар да съм посетител на форума от известно време, поради липсата на моя лична алфа (за сега ) а и поради неграмотността ми, що се отнася до коли и тънкостите при тях.

    Та аз, както много други, се влюбих в алфа. 159 е звяр, който за съжаление не мога да си позволя в момента. Но първата ми любов бе точно 156, и стигнах до нещо като компромисен вариант в лицето на 156 фейслифт 2 ( с новата муцуна). Та въпросите ми са:

    - Различават ли се като характеристика с предните 156ци или разликите са главно по екстериора?
    - По-скъпи ли са като поддръжка, т.е различават ли се части и т.н? Това е нещо което ме интересува доста.
    - Според вас заслужава ли си инвестицията? Не ми е само за единия фейс, макар това да е сериозна причина. Реално автомобила е по нов (ако не греша, най-ранните от този фейслифт са от 2003г.) , и надявам се и по запазен.
    - Лично съм се ориентирал към 1.9 JTD. Проблема е, че са доста малко подобни коли в обявите из българските саитове и предполагам намирането на читава такава би било трудно.

    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...731&f1=details и
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...478&f1=details са две от колите които ми грабнаха окото на прима виста. Някакви отзиви, мнение?

    Надявам се, темата ми е на правилното място и мерси предварително за отговорите.

  • #2
    Разликите спрямо 1-во поколение 156 са доста, не е само опаковката. Само окачването е същото, със своите слаби места. На ФЛ се монтират нови двигатели. Гледам си се ориентирал към дизел 1,9 - търси модификация 16V - по-ново поколение, по-икономичен и по-мощен. Друго, 156 ФЛ е по-близо до 147-ца като концепция с управление по кан-шина. С други думи има доста повече електроника управлявана от боди компютър. Има версии оборудвани с допълнителни с-ми за безопасност, борд компютър, круиз к-л и др.

    Това се сещам на първо четене.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      Разликите спрямо 1-во поколение 156 са доста, не е само опаковката. Само окачването е същото, със своите слаби места. На ФЛ се монтират нови двигатели. Гледам си се ориентирал към дизел 1,9 - търси модификация 16V - по-ново поколение, по-икономичен и по-мощен. Друго, 156 ФЛ е по-близо до 147-ца като концепция с управление по кан-шина. С други думи има доста повече електроника управлявана от боди компютър. Има версии оборудвани с допълнителни с-ми за безопасност, борд компютър, круиз к-л и др.

      Това се сещам на първо четене.
      156 няма BODY computer, а само Info Center Display
      Колкото до тия две 156 - те са междинки - ново купе, стар двигател, изостанали по складовете
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        156 няма BODY computer, а само Info Center Display
        Колкото до тия две 156 - те са междинки - ново купе, стар двигател, изостанали по складовете
        Може, не споря Мислех че има
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Може, не споря Мислех че има
          Определено няма. Както и няма възможностите на достъп до много модули, както е при 147. Е, за работа с Examiner нещата са други, има доста повече възможности от ФЕС
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Привет колега. Основният въпрос на който трябва да си отговориш след като търсиш дизел е дали искаш "пълен" пакет, т.е. фейслифт + новите двигатели или ще си доволен и само от външния фейс. От лични наблюдения, да намериш седан с вентилирано JTD е доста трудна задача, комбита се намират малко по-лесно. Конкретно двете обяви които си посочил са за междинки - външен фейс но стар двигател. Първата (светлата) дори ходих да я гледам преди време и изглеждаше сравнително добре, но така и не я запалих да я чуя.

            Колкото до техническата страна, с риск да повторя вече казаното от колегите:
            - Окачването е същото като на старите (единствената разликата конкретно при 1.9JTD е че преди ФЛ предните дискове са цели а след това - вентилирани, при 2.4 винаги са вентилирани)
            - обслужването на двигателя е малко по-скъпо за новите дизели - от порядъка на +20% отгоре, не е нещо фрапиращо. За ремонти - за сега не знам, дано и не разбирам
            - стандартно фейслифт-а идва с повече екстри - круиз контрол, повече възглавници, ASR, VDC... - при старите също се срещат, но по-рядко.
            - Ако (не дай си боже) се наложи да търсиш на старо тенекии - фейслифтнатите много по-трудно се намират от старите а почти нищо не съвпада.

            Колкото дали си заслужава... за мен лично отговорът е "да", само да попаднеш на добър екземпляр.

            Надявам се да съм бил полезен, и да се похвалиш като вземеш
            167.AR67302

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Колкото до тия две 156 - те са междинки - ново купе, стар двигател, изостанали по складовете
              Не са междинки, а се произвеждат до края на модела през 2005-та под наименованието "ЖТД Класик". Както знаеш, тоя мотор във версия от 120 коня го слагаха и в 147 до края на производството й, и в 159.
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                Не са междинки, а се произвеждат до края на модела през 2005-та под наименованието "ЖТД Класик". Както знаеш, тоя мотор във версия от 120 коня го слагаха и в 147 до края на производството й, и в 159.
                Пазарен трик, бих казал. 159 JTD 8 и 10V не съм виждал и не знам да има

                ---------- Post added at 06:59 ---------- Previous post was at 06:46 ----------

                Първоначално публикувано от dcntd Покажи съобщение
                Привет колега. .....
                Колкото до техническата страна, с риск да повторя вече казаното от колегите:
                - Окачването е същото като на старите (единствената разликата конкретно при 1.9JTD е че преди ФЛ предните дискове са цели а след това - вентилирани, при 2.4 винаги са вентилирани)
                - обслужването на двигателя е малко по-скъпо за новите дизели - от порядъка на +20% отгоре, не е нещо фрапиращо. За ремонти - за сега не знам, дано и не разбирам - двигателят е страхотен
                - стандартно фейслифт-а идва с повече екстри - круиз контрол, повече възглавници, ASR, VDC... - при старите също се срещат, но по-рядко. - не е точно - само вариант PARADISO го има всичко това, Distinctive - повечето
                - Ако (не дай си боже) се наложи да търсиш на старо тенекии - фейслифтнатите много по-трудно се намират от старите а почти нищо не съвпада. - предни капак, калници, броня, фарове, декорация, задна врата на SW - да, не съвпадат. Другото е едно към едно

                Колкото дали си заслужава... за мен лично отговорът е "да", само да попаднеш на добър екземпляр. - и да усетиш тръпката на новия 150к.с. мотор и VDC-то

                Надявам се да съм бил полезен, (и аз) и да се похвалиш като вземеш
                Приготви си и парички за обслужване, гуми ... и евентуално за маркуча от турбото на 16V (над 200лв. за нов, СТАР НЕ ВЗИМАЙ, силиконов или метален не слагай)
                Last edited by NightRider; d.m.y г., 07:02. Основание: уточнение
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Пазарен трик, бих казал. 159 JTD 8 и 10V не съм виждал и не знам да има

                  ---------- Post added at 06:59 ---------- Previous post was at 06:46 ----------


                  Приготви си и парички за обслужване, гуми ... и евентуално за маркуча от турбото на 16V (над 200лв. за нов, СТАР НЕ ВЗИМАЙ, силиконов или метален не слагай)
                  http://catalog.auto.ru/catalog/cars/alfa-romeo/159/#159
                  JTD 120 се слага и на сумати опели които са 2006-2007 примерно....
                  Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                  Comment


                  • #10
                    Първата обява и аз съм я гледал, но според мен са и много паричките.
                    Както казват колегите, ако е фейс....по добре да е 16винтила...така по се доближаваш до 159)
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                      http://catalog.auto.ru/catalog/cars/alfa-romeo/159/#159
                      JTD 120 се слага и на сумати опели които са 2006-2007 примерно....
                      Не сравнявай Алфа с Опел, моля те
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Не сравнявай Алфа с Опел, моля те
                        Що бе....новите модели и на двете марки използват еднакви мотори...
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          Щото Опела е по-добър ли?!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Това е форум за Алфа. Ако исках опел - има си форум там, щях да съм там.
                            Вече и JTD M-Jet е стар мотор. Излезнаха новите на 1800bar, а се тестват и на 2200bar
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Valter, скив тука - http://casaauto.cars.bg/u524766
                              Само отвътре е лифт, но мисля, че е добра .... на снимки
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X